Inici ViesBarcelonaGarraf Mutant World al Pic del Martell (Garraf)

Mutant World al Pic del Martell (Garraf)

La Mutant World va ser oberta l’any 1979 per Joan Carles Tomasi, Walter Gomà i Carlos Moro. Es una de les grans clàssiques del Pic del Martell, una zona d’escola pels escaladors de Barcelona. No és una via gaire llarga, però l’escalada és atlètica, mantinguda i assequible, una via ben recomanable.

Est

Venint de Barcelona per l’autovia de Castelldefels, prenem la sortida 42 (Port Ginesta-Garraf). Passem per l’Urbanització Rat Penat i seguim les indicacions cap al Parc Natural del Garraf. Des de la darrera rotonda seguim aprox 1.5 km i deixem el cotxe a l’aparcament “Puig del Martell” (enllaç a Google Maps), que es troba just davant del sector d’esportiva de Penya Ginesta.

Creuem la carretera i baixem fins al senyal de pàrquing, on comença un corriol. Primer pugem a una petita carena i després baixem fins a peu de paret. Al principi trobem unes vies d’esportiva, hem d’anar baixant fins on la paret canvia d’orientació (és el darrer sector sense prohibicions).

12 cintes, 2 bagues i friends fins al Camalot #1

Remuntem carena amunt i amb tendència a l’esquerra, acabem enllaçant amb el camí d’aproximació.