Integral Punyalada a Agulles

Interessant combinació de vies que hem trobat ressenyada a la web d'escalatroncs. El que més m'ha agradat amb diferència són les tirades de la llastra del Punyalet, amb una xemeneia molt curiosa, que podem pujar tant per la banda esquerra com per la dreta. El recorregut sencer de la integral no em sembla recomanable, la tirada de 20 m del Cimbalet del Bruc és exposada i amb roca dolenta. Crec que és millor evitar aquesta tirada, en aquest cas hem de fer un petit ràpel d'uns 6 metres per la canal terrosa, i després una tirada de IV d'uns 25 m per la canal arbrada.
Valoració:  *** (Bona)
Orientació:  Oest
Regulacions:  La via no està afectada per regulacions d'escalada.
Aproximació:  Des de Can Maçana (enllaç a Google Maps) prenem el camí fins a Coll de Guirló. Poc després de desviar-nos cap a les Portelles, prenem un corriol marcat amb una fita que ens porta al peu de via de la Ven-Suri-Ven. Un cop allà resseguim la paret cap a la dreta i de seguida arribem al peu de via.
Material:  8 cintes, friends fins al Cam #2, tricams, 1 baga llarga.
Descens:  Ràpel d'uns 10 metres en direcció est, i ja caminant anem a buscar el Coll de les Portelles.