Diedre Audoubert a Montrebei

El Diedre Audoubert va ser obert al 1978 pels francesos Louis Audoubert i Marc Galy, i és una de les grans clàssiques de la paret, una via imprescindible! Es una via elegant, atlètica, mantinguda, agraïda d'equipar i molt variada (fissures, diedres, xemeneies, etc.), que hem gaudit de principi a final. A destacar la xemeneia-encastament, el tram més exigent i obligat de la via.
Valoració:  ***** (VIOT)
Orientació:  Sud-oest
Regulacions:  La via no està afectada per regulacions d'escalada.
Aproximació:  Des d'Àger prenem la carretera cap al Parc Astronòmic. Passats uns quilòmetres, prenem una pista a la esquerra (indicació Castell de Sant Llorenç) i anem seguint la pista fins al Prat de Sant Llorenç a la coordenada N 42º 03.469' E 0º 41.187' (enllaç a Google Maps). Al final del Prat prenem el corriol, que va paral·lel a les parets i el resseguim una estona. Quan estem a l'alçada de la via, sortim del corriol principal i enfilem directes cap a la paret (fites). En arribar a la base de la paret, fem una grimpada i després flanquegem aprox. uns 90 metres (millor encordats) fins a peu de via.
Material:  Friends fins al Cam #4 (repetits fins al #2), tascons, 2 bagues, 18 cintes i 1 estrep
Descens:  Anem resseguint el llom de la paret en direcció sud. Quan trobem dues fites molt juntes deixem la pista, i de seguida arribem a una fita gegant que ens indica el camí de baixada al Prat de Sant Llorenç.